Általános Szerződési Feltételek
Érvényes 2025. szeptember 01. napjától
IMPRESSZUM:
Üzemeltető adatai
- Név: Horizont Ajándék Szolgáltató és Kereskedelmi Betéti Társaság
- Székhely: 5600 Békéscsaba, Zrínyi utca 30.
- Cégjegyzékszám: 04-06-006998
- Adószám: 21195905-2-04
- Képviselő: Mazula Hunor Márk
- Telefonszám: +36 70 6263 491
- E-mail: horizontajandek@gmail.com
- Honlap: https:// www.horizontajandek.hu
- Bankszámlaszám: 12056008-01699028-00100008
Rövid tájékoztató
Ügyfélszolgálat: +36 66 449-897, +36 70 6263 491 (munkanapokon 9-16)
info@horizontajandek.hu
horizontajandek@gmail.com
Fizetési lehetőségek:
- utánvétel
- utalás bankszámlaszámra
- bankkártyás fizetés a webáruházban
Kiszállítás és átvétel módjai:
– Kiszállítás futárszolgálattal (házhozszállítás, automatába vagy csomagpontra kézbesítés). Személyes átvétel: Békéscsaba, Kinizsi utca 5. hétköznap 9-17 óráig.
A szállítás nettó 50.000 Ft felett ingyenes!
A munkanapon 12 óráig beérkezett megrendeléseket (bélyegző és kisebb gravírtáblák) még aznap átadjuk szállító partnerünknek, így az már másnap kézbesítésre kerülhet a választott logisztikai szolgáltatástól függően. A megjelölt teljesítési idők nem vonatkoznak a szerkesztést igénylő illetve a nagyobb felületű gravírozásokra, melyek elkészítési ideje hosszabb (például gravírozott táblák A4 méret felett, utcanévtábla, nagyobb darabszámú céges ajándékok). Előkészítést, szerkesztést igénylő termékek megrendelése esetén a teljesítési idő 2-5 munkanappal meghosszabbodik.
Gyártással kapcsolatos kérdéssel elérhetőségeinken készséggel állunk rendelkezésére!
Általános Szerződési Feltételek
Amennyiben igénybe veszi az oldal szolgáltatásait és cégünk internetes oldalán rendelést küld el, ezzel egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti, és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket(továbbiakban: ÁSZF), amely Ön és az Üzemeltető között mint egyezség létrejött. Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy előzetes egyezség és értesítés nélkül módosítsa az ÁSZF-et, és az oldalt használó felelőssége, hogy minden esetben ellenőrizze az adott, aktuálisan érvényes ÁSZF-et. A rendelés elküldésével a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Üzemeltető/Eladó és a rendelést leadó magánszemély vagy cég között (Megrendelő/Vásárló).
Cégadatok:
Név: Horizont Ajándék Szolgáltató és Kereskedelmi Betéti Társaság
Székhely: 5600 Békéscsaba, Zrínyi utca 30. Telephely: 5600 Békéscsaba, Kinizsi utca 5.
Számlavezető bank: Raiffeisen Bank
Számlaszám: 12056008-01699028-00100008
Adószám: 21195905-2-04
A cég elektronikus elérhetősége: www.horizontajandek.hu
Telefonszám: +36 70 6263 491
Termékkínálat: ajándéktárgyak, egyedi táblák, díjak
Tárhelyszolgáltató:
Neve: Enter-Holding Hungary Kft.
Székhelye:. 5540 Szarvas, Bem utca 2.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: litauszki.adam@enterholding.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: https://tarhelyvilag.hu
Telefonszáma: +36 20 377 3205
Amennyiben bármilyen kérdésed lenne, keress bennünket a Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek bármelyikén hétköznap munkaidőben 9 és 16 óra között.
A szerződés nyelve magyar, írásban kötöttnek minősül, iktatásra nem kerül, a későbbiekben nem visszakereshető. A szerződés magatartási kódexre nem utal.
Rendelési információk
A rendelés menetének ismertetése:
A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. A vásárlás folytatása gombbal visszatérhet a webáruházba. A kosárba több termék helyezhető. Amennyiben az összes termék, amit meg szeretne vásárolni a kosárba került, kérjük ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát, az Ön által megadott szöveg pontosságát és helyességét és a választott lehetőségeket, hogy minden biztosan az elvárásainak megfelelően készüljön el.
FONTOS: az Üzemeltető által felajánlott összes feliratozási lehetőségre (gravírozás, nyomtatás, UV nyomtatás, vésés…) érvényes, hogy a Megrendelő által megadott szöveggel kapcsolatos összes felelősség, beleértve a szöveg helyessége, pontossága, annak helyesírása, jogszerűsége minden esetben csak és kizárólag a megrendelő felelőssége, az az Üzemeltető által nem kerül ellenőrzésre. A megadott szöveg abban a formátumban, a kiválasztott betűtípussal és szövegezéssel kerül feliratozásra, úgy kerül elkészítésre, ahogy azt a Megrendelő megadta, és miután a szöveg végérvényesen a megadott tárgyra kerül, a szöveg esetleges hibái ellenére a Megrendelőnek a megrendelés elküldésével mindenképpen fizetési kötelezettsége keletkezik, ezekkel az egyedire készített termékekkel kapcsolatban elállási joga nincsen.
Amennyiben mindent rendben találtál, kattintson a „Megrendelés” gombra.
Áruházunkban jelenleg regisztráció nélküli vásárlás érhető el.
A vásárlás véglegesítésénél lehetőség van a szállítási és fizetési mód kiválasztására.
A rendelés elküldése előtte még egyszer ellenőrizheti megvásárolni kívánt termék árát, szállítási költségét, illetve a szállítási és számlázási adatokat és ezen fázisban megjegyzést is küldhet a megrendeléssel kapcsolatban.
Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei:
A rendelés során lehetőség van a Kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a Kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomd meg a „Frissítés” gombot. A kosár tartalmát bármikor törölheti: a darabszám lenullázása és frissítés gomb lenyomásával.
A megrendelés visszaigazolása:
A megrendelésről egy azonnali e-mailes értesítést küldünk. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a folyamat valamelyik részébe hiba csúszott, kérjük ellenőrizze a folyamatot és hogy a vásárlás végeztével megnyomta-e a megrendelem gombot.
A megrendelés teljesítése:
A munkanapon 12 óráig beérkezett megrendeléseket (bélyegző és kisebb gravírtáblák) még aznap átadjuk szállító partnerünknek, így az már másnap kézbesítésre kerülhet a választott logisztikai szolgáltatástól függően.
A megjelölt teljesítési idők nem vonatkoznak a szerkesztést igénylő illetve a nagyobb felületű gravírozásokra, melyek elkészítési ideje hosszabb (például gravírozott táblák A4 méret felett, utcanévtábla, nagyobb darabszámú céges ajándékok). Előkészítést, szerkesztést igénylő termékek megrendelése esetén a teljesítési idő 2-5 munkanappal meghosszabbodik.
Termékek vételára:
A termékek vételára a mindenkori hatályos általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazzák. A termékek ára magyar forintban (Ft) vannak feltüntetve. A termékek vételára viszont nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
Fizetési lehetőségek:
- Utánvétel
- Bankkártyás fizetés a webáruházban (Mypos)
- Előre utalás
Banki átutalással történő fizetés esetén a rendelés ellenértékének megérkezését követően közvetlenül megkezdjük a megrendelés feldolgozását.
Kedvezményezett neve: Horizont Ajándék Bt.
Számlaszám: 12056008-01699028-00100008
A közlemény rovatba kérjük írja be rendelési számot, melyet a rendelés véglegesítése után kiküldött visszaigazoló e-mailben talál meg.
Árucsere módja és feltételei:
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Azokat a termékeket, amelyeket gravírozva kerültek megrendelésre nem áll módunkban visszavenni, a gravírozás a termékek felületét visszafordíthatatlan módon módosítja. A termék visszajuttatás költségeit minden olyan esetben a vásárló állja, ha annak nem bizonyított minőségi vagy műszaki problémája van. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a jogos visszautalási feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét. Az üzletbe való megérkezést és a termék vizsgálatát követően eldöntheti a vásárló, hogy amennyiben készleten van még az adott termék, abban az esetben kérhet egy csereterméket, ha nincsen már készleten, akkor az áru összegét levásárolhatja, valamint vissza is igényelheti.
Az Eladó visszatérítési kötelezettsége:
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.
Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja:
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.
Többletköltségek:
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.
Visszatartási jog:
Az Eladó mindaddig visszatarthatja a Megrendelőnek visszajáró összeget, amíg a Megrendelő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel visszaküldött küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.
A Megrendelő kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
A termék visszaszolgáltatása
Ha a Megrendelő a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Megrendelő a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos közvetlen költségek viselése
A Megrendelő viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni. Ha a Megrendelő a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött – szolgáltatás nyújtásra vonatkozó – szerződést, köteles a felmondás az Üzemeltetővel való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat az Üzemeltető számára megfizetni. A Megrendelő által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.
Megrendelő felelőssége az értékcsökkenésért
A Megrendelő felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.
Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható:
Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:
A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az Üzemeltető a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, rendelésének megfelelően gravírozás illetve nyomtatás segítségével feliratoztak, logóztak, kérésének megfelelő tartalommal láttak el.
A terméket az alábbi címre kell visszajuttatni minden esetben: 5600 Békéscsaba, Kinizsi utca 5.
A kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei:
A kártérítésnek feltétele az elállási nyilatkozat kitöltése, valamint a termék visszajuttatása a üzletünkbe. Az érkezéstől számított 14 munkanapon belül az elállási nyilatkozatban megadott kártyaszámra küldjük a vásárlás összegét. Készpénzes kártalanítás nem lehetséges.
A reklamáció benyújtásának módja és feltételei
A Megrendelő a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Horizont Ajándék Bt.
Email: info@horizontajandek.hu (panaszkezelésre kijelölt)
Telefon: +36 70 6263 491 (kérdés, tájékoztatás)
A beérkezett panaszt az Üzemeltető köteles megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni, a panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt az Üzemeltető a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni a panasszal kapcsolatban. Ha a panaszt nem tartja helytállónak, a panaszt elutasító álláspontját indokolni köteles.
A panasz elutasítása esetén az Üzemeltető köteles a Megrendelőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a Megrendelő lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy az Üzemeltető a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben az Eladó és a Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Online vitarendezési platform:
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Tájékoztató az online bankkártyás fizetésről
Az online bankkártyás fizetések a Mypos rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A Mypos széles körben elterjedt és elfogadott, minden elemében biztonságos virtuális kártyaelfogadási rendszer. A tranzakció valamennyi résztvevője csak a számára releváns információkhoz jut.
A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke – a kifizetett összeg – azonnal zárolásra kerül a Megrendelő kártyaszámláján.
A banki fizetőoldal a kötelező biztonsági elemek mellett alkalmazza az úgynevezett 3D Secure biztonsági megoldást, amelyet a MasterCard és a Visa nemzetközi kártyatársaságok dolgoztak ki. A 3D Secure, amely a tranzakciót kezdeményező vásárlónak a Verified by Visa és a MasterCard SecureCode emblémákról azonosítható, a jelenleg elérhető legnagyobb biztonságot biztosítja. A vásárló ugyanis 3D Secure tranzakció esetén – amennyiben a bankkártyája is 3D Secure képes – megadja az internetes vásárlásokhoz használandó egyedi azonosító kódját. Így ezen tranzakciók esetén a fizetési folyamat előtt a kibocsátó bank hitelesítése biztosítja az egyértelmű azonosítást.
Mire érdemes odafigyelni vásárláskor?
- Kérjük, tanulmányozza át az Elfogadóhely internetes vásárlással kapcsolatos ismertetőjét, a vásárlás kondícióit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket.
- Tekintse át az Elfogadóhely biztonsági feltételeit.
- Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatosan az Elfogadóhelytől kapott információkat.
- Gondoskodjon róla, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá,
- Érdemes saját böngészőjét folyamatosan frissíteni, naprakészen tartani.
Elfogadott kártyák és digitális tárcák
- VISA dombornyomott kártyák
- VISA Electron kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- V PAY kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- MasterCard dombornyomott kártyák
- MasterCard Electronic kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- Maestro kártyák (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- Kizárólag internetes fizetésre kibocsátott kártyák
- American Express kártyák
- Google Pay digitális tárca
- Apple Pay digitális tárca
A fizetés folyamata
- A vásárló összeállítja az igényének megfelelő termékekből álló kosarat az internet áruházban, megadja a szállításhoz szükséges információkat, majd a fizetési módnál kiválasztja a bankkártyás fizetést.
- A vásárló ezután átirányításra kerül az online fizetési szolgáltató oldalára. Itt kell megadni a kártyaadatokat (név, kártyaszám, lejárat, 3 jegyű CVC vagy CVV érvényesítési kód).
- Amennyiben a fizetésre használt kártya 3D Secure képes, meg kell adni a hitelesítéshez a kibocsátó intézettől kapott azonosítót is.
- Amennyiben a bankkártya kibocsátója többlépcsős azonosítást követel meg, Önnek ezen a ponton azonosítani kell magát (jelszóval, mobiltelefon eszközével a banki applikációban vagy biometrikusan).
- A többlépcsős azonosítást az Európai Unió pénzforgalmi szolgáltatásokról szóló irányelve írja elő. Az úgynevezett erős ügyfél-hitelesítés célja, hogy még inkább visszaszorítsa az e-kereskedelemhez köthető csalások számát.
- Ezt követően megtörténik az online engedélykérés a kártya elfogadására. Ha ez sikeres volt, megtörténik a tranzakció.
- Végül a rendszer visszairányítja a vásárlót az internet áruházba, ahol a tranzakció eredményességéről értesítést kap.
Amennyiben a vásárlási tranzakció eredményéről részletesebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Utánvétel
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az „Utánvétel” fizetési módot. A választott logisztikai szolgáltatás függvényében lehetőség van az utánvét során is a bankkártyás fizetésre.
Kiszállítás és átvétel módjai:
Kiszállítás futárszolgálattal (házhozszállítás, automatába vagy csomagpontra kézbesítés). Személyes átvétel: Békéscsaba, Kinizsi utca 5. hétköznap 9-17 óráig.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Elállási jog:
A Megrendelő a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól, leszámítva a feliratozott, egyediesített termékeket, melynél elállási jog nem érvényesíthető. A feliratozás nélküli termékek esetén, ha a Megrendelő a vásárlástól való elállás mellett dönt az Eladó köteles a Vásárló által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni, ideértve a kiszállítás költségét is.
Elállási jog gyakorlásának a menete:
Amennyiben a Vásárló élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot (majd a vásárolt terméket) az alábbi elérhetőségre elküldeni postai úton:
Horizont Ajándék Bt.
5600 Békéscsaba, Kinizsi utca 5.
A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az Üzemeltető azonban nem köteles a Vásárló részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely az Üzemeltető által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. Az Üzemeltető jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket. A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.
A Vásárlót megillető elállási és felmondási jog alól kivételek:
A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az Üzemeltető a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, rendelésének megfelelően gravírozás illetve nyomtatás segítségével feliratoztak, logóztak, kérésének megfelelő tartalommal láttak el.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
[3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez]
- Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint, kivéve a fentebb részletezett egyediesített termékeket.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény
teljesítése lehetetlen vagy a számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan
többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy
igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Üzemeltető költségére Ön
is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön
viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Üzemeltető adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön az Üzemeltetővel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Horizont Ajándék Bt. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
- Termékszavatosság
Megrendelt termék hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Ön a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított hat hónapon belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával
szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén
Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha
bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
- Jótállás
A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Minden a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó termékre 1 év garanciát vállalunk. A jótállás a Vásárló szavatossági jogait nem érinti.
A jótállás kezdő időpontja a termék Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Eladó a termékhez mellékelt jótállási jegyet akkor érvényesíti, amikor a Fogyasztó a terméket átveszi.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát
– szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
– rendeltetésellenes használat
– helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás
– elemi kár, természeti csapás okozta
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Fogyasztó:
– elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eladónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
– ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az Eladó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik. Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Szavatosság, jótállás érvényesítése
A Vásárló a megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét e-mailen vagy telefonon jelezheti:
Horizont Ajándék Bt.
Email: horizontajandek@gmail.com
Telefon: +36706263491
Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy az Eladót szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli, és vételárát nem térít vissza. A Vásárló jogosult kérni ugyanakkor ilyen esetben is a terméket saját költségén történő újbóli kiszállítását.
Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:
- Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:
Horizont Ajándék Bt.
Email: horizontajandek@gmail.com
Telefon: +36706263491
- Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu - Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
Vagy az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető el
http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti
- A z Üzemeltető székhelye szerint illetékes békéltető testület
Neve: Békés Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Székhelye: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Postai címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
e-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu
Adattovábbítási nyilatkozat és tájékoztatás
Adatkezelő adatok:
Horizont Ajándék Bt.
Székhely: 5600 Békéscsaba, Zrínyi utca 30.
Telephely: 5600 Békéscsaba, Kinizsi utca 5.
Email: horizontajandek@gmail.com
Telefon: +36706263491
Személyes adatok kezelése
A webáruház tiszteletben tartja és megóvja az Ön személyes adatait. Az Ön által megadott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, azokat kizárólag csak a webáruház rendelési céljaira használjuk fel. A megadott e-mail címet az Ön hozzájárulása nélkül nem használjuk fel akciós hírlevelünkhöz. Amennyiben rendszeresen információkat szeretne kapni aktuális akciós ajánlatainkról és újdonságainkról, kérjük, iratkozzon fel hírlevelünkre. A webáruház oldalai regisztráció, vagyis bármilyen személyes adat megadása nélkül is böngészhetők. Csak a megrendelés során kérünk minden olyan adatot – név, cím, telefonszám – amely szükséges az Ön számlájának megfelelő kiállításához, valamint a megrendelt árucikk pontos kiszállításához.
Szolgáltató a megrendelő adatait kizárólag azoknak az adatfeldolgozóknak adja át, amelyek nélkül a megrendelés teljesítése nem sikerülne. Ilyen szolgáltatók például könyvelő, informatikai rendszert szolgáltató vállalat, futárszolgálatok. Szolgáltató az ilyen külső szereplők adatkezelési gyakorlatáért nem felelős.
Adatfeldolgozók megnevezése:
Tárhelyszolgáltató
1. WEXO
– Név:
– Székhely:
– Kapcsolat:
– Web:
Marketing célú elemzés, marketing szolgáltatás:
2. Google Analytics
– Név: Google LLC
– Székhely: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043 Amerikai Egyesült Államok
– Kapcsolat: https://support.google.com/
– Web: www.google.com
- YouTube
– Név: Google LLC
– Székhely: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043 Amerikai Egyesült Államok
– Kapcsolat: https://support.google.com/
– Web: www.youtube.com - Facebook
– Név: Facebook Ireland Ltd
– Székhely: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Ireland
– Kapcsolat: https://www.facebook.com/privacy/explanation
– Web: www.facebook.com
Könyvelő:
Gyenge Consulting Kft
Székhely: 5600 Békéscsaba, Mozdony utca 1.
Adószám:
A számlázó program üzemeltetője:
Számlázz.hu
Székhely:
Adószám:
Online/kártyás fizetést lebonyolító szolgáltató:
Mypos
Székhely:
Licencazonosító: Intézményazonosító:
Adatkezelési regisztrációs szám: NAIH-73794/2014
Futárszolgálatok:
Magyar Posta Zrt. – MPL
Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.,
Adószám: 10901232-2-44
FoxPost Zrt.
Székhely: Magyarország, 3200 Gyöngyös, Batsányi utca 9.
Adószám: 25034644-2-10
Cookie-k (sütik)
A honlapunkon tett látogatások során egy vagy több cookie-t – sütit, azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis text formátumú adatfájlt – küldünk a látogató számítógépére, amelyek révén annak böngészője egyedileg beazonosítható lesz.
Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Google Adwords rendszerén keresztül történik. A cookie-k nem tartalmaznak személyes jellegű adatokat, nevet, címet, email címet. Ezekkel a cookie-kkal csak az adott aloldal meglátogatásának tényét és idejét tároljuk, semmilyen más információt nem.
A külső szolgáltatók, közöttük a Google, ezen cookie-k segítségével tárolják, ha a felhasználó korábban már látogatást tett a hirdető webhelyén, és ez alapján hirdetéseket jelenítenek meg a felhasználónak külső szolgáltatók – közöttük a Google – partnereinek internetes webhelyein.
A cookie-t a felhasználó törölni tudja a saját számítógépéről, illetve letilthatja böngészőjében a cookie-k alkalmazását. A cookie-k kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem beállításai alatt, cookie vagy süti megnevezéssel van lehetőség. A felhasználó a Google kikapcsolására szolgáló oldalon tilthatja le a Google cookie-jait.
Hírlevél
Az Üzemeltető hírlevelének feliratkozói számára hírlevelet küld ki. A feliratkozás az Üzemeltető honlapján lehetséges. Az Üzemeltető minden feliratkozás után a feliratkozó e-mail címére visszaigazoló levelet küld ki. A feliratkozás/visszaigazolás dátumát és a hozzá tartozó IP címet a vonatkozó törvényi előírásoknak megfelelően eltároljuk.
Hírlevél leiratkozás, átiratkozás
A feliratkozók számára kiküldött hírlevél egyedi leiratkozó linket tartalmaz. Ha a feliratkozó a továbbiakban nem kíván hírlevelet kapni, az egyedi linkre kattintva leiratkozhat a hírlevélről. Technikai probléma esetén közvetlenül e-mailben is kérheti címének eltávolítását.
E-mail címek kezelése, adatvédelmi vonatkozásai
Az Üzemeltető a feliratkozók e-mail címeit csak és kizárólag hírlevelének kiküldéséhez használja, azokat harmadik személynek semmilyen körülmények között át nem adja. Az Üzemeltető mindent megtesz annak érdekében, hogy a rendszerben tárolt címek biztonságban legyenek, és harmadik személy ne tudjon azokhoz hozzájutni, illetve azokkal visszaélni.
Látogatási statisztikák
A webáruház oldalaira látogató felhasználók számítógépének egyes adatai és IP címei statisztikai és rendszerfejlesztési célból naplózásra kerülnek. Ezeket az adatokat az Üzemeltető kizárólag belső használatú statisztikák készítésére használja fel. Az IP címeket az üzemeltető semmilyen más adathoz nem köti, mely alapján a Felhasználó személye beazonosítható lenne, és harmadik személynek semmilyen formában nem adja át vagy nem teszi elérhetővé.
Panaszügyintézés
Panaszügyintézés helye:
Horizont Ajándék Bt.
Email: horizontajandek@gmail.com
Telefon: +36706263491
Békéltető testület elérhetőség:
Békéltető testületek elérhetőségei
- Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500 Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann | E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu; - Baranya Megyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. Telefonszáma: (72) 507-154 Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József | E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu; - Békés Megyei Békéltető Testület Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775 Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László | E-mail cím: bmkik@bmkik.hu; - Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870 Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter | E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu; - Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György | E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu; - Csongrád Megyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jenei Zoltán | E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu; - Fejér Megyei Békéltető Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László | E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; - Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217 Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László | E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu; - Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Telefonszáma: (52) 500-749 Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt | E-mail cím: info@hbkik.hu; - Heves Megyei Békéltető Testület Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde | E-mail cím: tunde@hkik.hu; - Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefonszáma: (56) 510-610 Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit | E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu; - Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszáma: (34) 513-010 Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György | E-mail cím: kemkik@kemkik.hu; - Nógrád Megyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a Telefonszám: (32) 520-860 Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik | E-mail cím: nkik@nkik.hu; - Pest Megyei Békéltető Testület Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240. Telefonszáma: (1)-269-0703 Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly | E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu Honlap cím: www.panaszrendezes.hu - Somogy Megyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000 Fax száma: (82) 501-046
Név: Dr. Novák Ferenc | E-mail cím: skik@skik.hu; - Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin | E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu; - Tolna Megyei Békéltető Testület Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661 Fax száma: (74) 411-456
Név: Mátyás Tibor | E-mail cím: kamara@tmkik.hu; - Vas Megyei Békéltető Testület Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: (94) 312-356 Fax száma: (94) 316-936
Név: Dr. Kövesdi Zoltán | E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu - Veszprém Megyei Békéltető Testület Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. Telefonszáma: (88) 429-008 Fax száma: (88) 412-150
Név: Dr. Óvári László | E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu - Zala Megyei Békéltető Testület Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. Telefonszáma: (92) 550-513 Fax száma: (92) 550-525
Név: dr. Koczka Csaba | E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu
